View All Reviews For Property Mainridge D

Avg. Rating:
Rating

5/5 Rating
11/25/2017

We have stayed here twice and will definitely be back! Very cozy place with lots of seating in the living room. Beautiful view of the mountains from the deck and master bedroom. The management company is VERY professional, helpful, and accommodating. They called the morning of our arrival to tell us we could check in early which is so uncommon and a fantastic plus!

Manager Response:

Thank you for taking the time to share your experience with us! We are so glad to hear you enjoyed your recent stay at Mainridge D, and its roomy layout. There are few words that can express how wonderful it feels knowing that our team helped make your experience a positive one, and aided in your enjoyment of your stay. We look forward to your next visit to the area.


5/5 Rating
09/22/2017

Great Condo! Very good location. Only suggestion: additional towels for hot tub.

Manager Response:

Thank you for taking the time to share your experience with us! We are so glad to hear you enjoyed your recent stay at Mainridge Townhome D and the great location to all that Main Street has to offer. We think your comment about additional towels for the hot tub is a great idea and will certainly take that into consideration. Thanks again and we look forward to your return visit


4/5 Rating
04/20/2017

Great spot, great house. The only issue was the comforter in the master bedroom was a little gross and needs a wash.

Manager Response:

Thank you for taking the time to share your experience with us! We are glad to hear you enjoyed your recent stay at Mainridge D. We sincerely apologize for the oversight from housekeeping department. Thank you for bringing it to our attention and we've addressed your review with everyone involved to ensure this won't happen again. We hope that you enjoyed your time in Breckenridge and we look forward to your next visit to the area.


5/5 Rating
03/29/2017

Everything was as we wanted...the beds were pretty stock, only complaint...but that was not an issue..the beds certainly didn't knock their 5 star rating...I would rent this unit again and again


5/5 Rating
03/20/2017

Really amazing location! Literally, right on Main st overlooking the intersection right by the Breck Village! Unobstructed views of the full Mountain and Miami st below. The Hot tub was a must for us and it couldn't have been much better. *only gripe> the roof line ended halfway over the deck. So melting snow constantly dropped the full length of deck down the center. Making it nearly impossible to avoid being dropped on, especially in the hot tub. But it was manageable.* Only a short walk from the village and the Quicksilver lift, which was amazing! No paying for parking since we didn't need to drive! Condo was great for 6 people. Dog friendly which is amazing! Although we decided not to bring ours after all.....

Manager Response:

Thank you for taking the time to leave us a review of your stay at Mainridge Townhome D in Breckenridge! We are delighted to hear that you enjoyed your stay and the accommodations. Both Pet Friendly and conveniently located on Main Street Breckenridge near the Peak 9 Base Area, Mainridge Townhomes are a popular choice for our guests. We are sorry to hear about your frustrations with the falling snow, sometimes a vexation of being in a high alpine environment. However, we hope this means that you did enjoy all of this snow while exploring the thousands of world famous ski and rideable acres of the Breckenridge Ski Area! We hope that you plan to return soon (perhaps this time with your furbabys!) and look forward to the opportunity to host you again!


5/5 Rating
03/09/2017

Absolutely fantastic place to stay! LOCATION LOCATION LOCATION! Perfectly located right across main st. from the Breck Village. Hot Tub on balcony that overlooks all of Breck with an unobstructed vies of the mountain!!! Amazing! Well maintained, clean and nice. Great layout and size. Accommodated a group of 6 no problem. *Only gripe* the roof that extends over the balcony / hot tub, SUCKS!!!! It only extends half way over balcony. Melting snow made a CONSTANT shower of water drip off. It somehow manages to hit you if your standing almost at any point on the balcony. Even in the hot tub you had dripping water coming down. That really make it touch to enjoy the balcony....

Manager Response:

Thank you for taking the time to leave us a review of your stay at Mainridge Townhome D and your time spent in Breckenridge. We are thrilled to hear that, overall, you did enjoy the accommodations and their many notable features and amenities - including and unbeatable downtown location, private outdoor hot tub and incredible, panoramic mountain views! We are sorry to hear that ice/snow melt kept you from enjoying the balcony as much as you would have wanted... This is sometimes a set back in a high altitude environment like ours. May we perhaps suggest another visit in Summer? Summer in Breckenridge is every much as breathtaking as winter! We hope that (whether Summer of Winter) you do plan to come visit us again soon and that we have the opportunity to host you again!


5/5 Rating
01/18/2017

We loved this home! We will come stay again no question. Couple suggestions. Door to deck needs a little work. Hard to lock! Also I when I took sheets off the bed. Mattress pad has holes as did the blanket. But again amazing place!!

Manager Response:

Thank you for taking the time to leave us a quick review of your stay at Mainridge Townhome D in Breckenridge. We very much appreciate the couple of issues/suggestions and all have been rectified. We appreciate you pointing these out to us! We hope that you DO stay with us again soon and look forward to having the opportunity to host you again!


2/5 Rating
01/01/2017

Location great! Furniture and all kitchen appliance need a major upgrade, microwave is a piece of junk! Doesn't have correct hot water heater for 6 plus people. Wouldn't stay here again for the money charged. Thanks for your administration.

Manager Response:

Thank you for taking the time to share your experience with us! Unfortunately, we were not made aware that you had difficulties with the microwave or the hot water issues. Our staff is available everyday until 10:00 PM and we would have addressed those issues if reported. Regarding the furniture and appliances replacement, again this is the first such complaint we've received. We will examine the property and address any items that are deficient or need attention. We hope that you enjoyed your time in Breckenridge.


5/5 Rating
09/27/2016

This place was a perfect girls getaway. We had no idea it was right on Main street. We could walk everywhere, and the place was so quiet. Its right next to Breck Brewery and all of the perks of downtown Breckenridge. We shared many laughs and had a great time in the hot tub that also felt private despite it being on main street. Will go back :)

Manager Response:

Thank you for taking the time to leave us a review of your stay at Mainridge Townhome D in Breckenridge. We are thrilled to hear that these accommodations proved to be the perfect setting for your girls trip to Breckenridge! Located in the heart of Historic Downtown Breckenridge, this home is the perfect 'jumping off' point for exploring all of the wonderful and unique shops, restaurants and bars that dot Main Street. We are excited to hear that you plan to return and look forward to hosting you again! Don't forget to ask about your Repeat Guest Discount.


5/5 Rating
09/09/2016

Can't beat this spot! Truly a wonderful spot to stay in Breckenridge. Walking distance to everything and all the comforts of home. Thank you for providing the perfect location for a fun weekend!

Manager Response:

Thank you for taking the time to share your experience with us! We are so glad to hear you enjoyed your recent stay at Mainridge D including the downtown location. We hope that you enjoyed your time in Breckenridge and we look forward to your next visit to the area.


5/5 Rating
08/22/2016

We had a great experience at the Mainridge property! Right on Main street with access to everything. Hot tub in back overlooks mountains and Main street. It was great to have pet friendly option so we could bring our Pup this time! The staff at Ski Country Resorts were super kind and helpful and even gave is doggie treats! We will definitely use this rental company again!!

Manager Response:

Thank you for taking the time to share your experience with us! We are so glad to hear you enjoyed your recent stay Mainridge D and that you were able to bring along your dog on this trip. We hope that you enjoyed your time in Breckenridge and we look forward to your next visit to the area.


4/5 Rating
07/18/2016

The unit is right on Main Street and in walking distance to all shops and restaurants. It can be noisy if you open windows for air but there are two air conditioners in main sleeping areas which are needed in the summertime. This obviously is not a problem in the winter . The small bedroom can be quite warm and stuffy but I don't think children would mind . Living spaces roomy and kitchen is in good shape. It is a bit dark and a little eclectic in decor. The management company is very friendly and responsive . The VCR was not working and it was promptly replaced . They provide a free shuttle service at your request which is great if you do not bring a car or you want to go out and have cocktails and not drive . Overall I think it is a good value , it is located on top of the bike store and over restaurant so it is very close quarters . But the trade-off is that there are plenty of good restaurants in walking distance .

Manager Response:

Thank you for taking the time to share your experience with us! We are so glad to hear you enjoyed your recent stay at Mainridge D including the downtown location and our private guest shuttle. We hope that you enjoyed your time in Breckenridge and we look forward to your next visit to the area.


5/5 Rating
03/28/2016

We loved our stay at Mainridge D! Location was perfect and our family enjoyed out hot tub time each night. We could walk back and forth to slopes, so much more convenient than paying to park and still have to walk from parking lot. We walked everywhere! My only complaints about our stay is that there was not enough utensils for cooking in the house. There wasn't even a spatula.... I cooked a lot and figured out a way to accomplish my meals, but this was frustrating. We will stay here again!

Manager Response:

Thank you for taking the time to share your experience with us! We are so glad to hear you enjoyed your recent stay at Mainridge D including the location and the private hot tub. We sincerely apologize for the oversight from our housekeeping department and any inconveniences you experienced while trying to prepare your meals. We are restocking the kitchen with new utensils. We hope that you enjoyed your time in Breckenridge and we look forward to your next visit to the area.


3/5 Rating
02/20/2016

The location couldn't be better. However, the house was very dingy. The cleaning staff had merely washed/changed the sheets and towels and sprayed febreeze generously. There were little bits of trash randomly left around the house. Before the check-out time, they scheduled a 2 hour snow removal in the parking lot 30 min before the check out time. Which led us to park across the street and lug all of our heavy luggage and ski gear.

Manager Response:

Thank you for taking the time to share your experience with us! We sincerely apologize for the oversight from our housekeeping department and for any inconveniences you experienced while trying to pack your car on the day of your departure. The snow removal is set up by the property's HOA and unfortunately they don't provide us with specific times or dates when this will take place, otherwise we would have provided you with proper notice. We hope that you enjoyed your time in Breckenridge.


4/5 Rating
01/12/2016

My family of 4 all enjoyed our stay over the New Year holiday. Located right on Main street and a 15 minute walk to the nearest ski lift. Would definitely stay again and highly recommend to others looking to spend a ski holiday in Breckenridge.

Manager Response:

Thank you for taking the time to share your experience with us! We are so glad to hear you enjoyed Mainridge D and the downtown location.We appreciate your business and hope to see you again soon in Breckenridge.


4/5 Rating
12/29/2015

Great place great location ! Coffee maker and dishwasher need replacing and kitchen supplies were sparse ( only salt pepper,no plastic containers,plastic wrap etc)

Manager Response:

Thank you for taking the time to share your experience with us! We are so glad to hear you enjoyed your rental condo and the central location. Your comments and feedback have been passed onto the owner for review. We appreciate your business and hope to see you again soon in Breckenridge.


4/5 Rating
11/10/2015

Nice condo and good location. A few minor things (outside light wouldn't turn on, shower door was off the track, towels were very thin and small) kept me from giving a 5 rating. Great that they accept dogs. Mine laid in front of the fireplace the whole time. 2 parking spaces is a plus! Overall, very nice place in a good location relative to Main St. Would stay here again!


3/5 Rating
10/15/2015

The condo is fine, well-appointed. But the kitchen is lacking in essentials: 13 coffee cups and only 2 wineglasses? Not even sugar, pitiful salt and pepper. Obviously not intended for cooks. Lights unplugged throughout that should have been working (beside the bed, i.e.). Seems like the managing company should pay a bit more attention to the details. Really complicated microwave with no instructions. Great location, however, and parking, a delight.

Manager Response:

Thank you for taking the time to share your experience with us! We appreciate your comments and feedback and they have been passed onto the owner for review. We apologize for the oversight from our housekeeping department and we are working on getting the details correct for the next tenant. We appreciate your business and hope to see you again soon in Breckenridge. Thanks again!


5/5 Rating
08/08/2015

Had a great time! Location was perfect just off of Main Street and the house was quite spacious.

Manager Response:

Thank you for taking the time to share your experience with us! We are so glad to hear you enjoyed your recent stay at Mainridge D. We hope that you enjoyed your time in Breckenridge and we look forward to your next visit to the area.


3/5 Rating
07/14/2015

This was a excellent unit at one time, but that time has gone. This unit needs some repair and up grades. The ad photos were from a time when this was a wonderful unit. We would not rent this unit again. This unit has great potential.

Manager Response:

Hello- Thank you for taking the time to share your experience with us. I am sorry to hear you did not enjoy your stay to its fullest potential in one of our most adored units. We have addressed some of the issues/repairs with our staff members so that we can improve upon our service for future stays. We appreciate your business and hope to see you again soon in Breckenridge!


5/5 Rating
07/07/2015

Nice condo and good location. A few minor things (outside light wouldn't turn on, shower door was off the track, towels were very thin and small) kept me from giving a 5 rating. Great that they accept dogs. Mine laid in front of the fireplace the whole time. 2 parking spaces is a plus! Overall, very nice place in a good location relative to Main St. Would stay here again!


5/5 Rating
06/21/2015

We had the best stay at this place...beautiful condo. We loved the comfortable beds, private hot tub and awesome location! This was a great place for our family of 4 and our dog. Wish we could stay here again this summer but not surprising it's already booked. LOVED this place!

Manager Response:

Hello- Thank you for taking the time to share your experience with us. I am so glad to hear you enjoyed your rental unit and vacation. We appreciate your business and hope to see you again soon in Breckenridge!


4/5 Rating
06/02/2015

Four of us stayed here for a weekend. The master is spacious. The bunk bed in the 2nd is a little small, so the couple staying in that room put the mattress on the floor. It's probably better suited for a children's room. The are 2 bathrooms with showers, but one is on the main floor. Not a big deal, but the 4 of us shared the one bathroom. Luckily there is lots of shelving in the bathroom and plenty of counter space so it didn't feel cramped. The kitchen is open to the living room, which is great because the cooks got to enjoy the company and the amazing view of the mountain off the deck. We spent most our time in the huge living room which leads to the hot tub and the grill. The living room has 2 couches and 4 comfy chairs, so we all had our spots! It's a great location, walking distance to downtown. It got a little loud at night when the bars closed. Lots of chatty people and loud music from about 2-4 am, but that's what you get when you are so close to all the action! We were so relaxed and comfortable here that we did not want to leave. But unfortunately the rate for a Monday/Tuesday night is the same as the weekend, which was way too steep for us. We would have stayed two more nights if the rate was closer to $100, rather than $250! Overall it was great, and we got to bring the dog, so totally worth the money!

Manager Response:

Thank you for taking the time to share your experience with us! We are so glad to hear you enjoyed your pet friendly condo, the central downtown location, and the on-site amenities. We appreciate your business and hope to see you again soon in Breckenridge. Thanks again!


5/5 Rating
04/13/2015

Great unit with a perfect location. Steps to Main Street. Very big condo.

Manager Response:

Thank you for taking the time to share your experience with us! We are so glad to hear you enjoyed your rental condo and the location to Main Street. We appreciate your business and hope to see you again soon in Breckenridge. Thanks again!


5/5 Rating
03/24/2015

The condo has a great layout and can sleep a ton of people. It can accommodate far more than you would expect for a two bedroom. The location was ideal. The back porch overlooks main street.

Manager Response:

Hello- Thank you for taking the time to share your experience with us. I am so glad to hear you enjoyed your rental unit and vacation. We appreciate your business and hope to see you again soon in Breckenridge!


3/5 Rating
03/21/2015

We love Breck! We've been coming here for 30 years. This is the first time we stayed downtown instead of on the mountain. The unit was spacious and nice. However the noise at night was terrible and the unit did not cool down even after we turned the hear off. I got no sleep all week and checked out a day early.


4/5 Rating
02/20/2015

Townhouse was perfect size for our family of 3. You can't beat the location and the view from the deck/hot tub. We loved the fireplace as well. We stayed for 1 night and my only complaint (but a big one) was having to take an ice cold shower in the morning. We let maintenance & the guy at Check-out know that maybe there's an issue with hot water heater so hopefully it was fixed for the next people to stay. But after paying that much for a place to stay for only one night - it's not much to ask to be able to take a hot shower. I understand things happen...but an apology from rental company would have been nice.

Manager Response:

Thank you for taking the time to share your experience with us! We are sorry to hear about the hot water issue you experienced during your stay and the necessary repairs were made prior to the next arrival. We do appreciate your business and hope to see you again soon in Breckenridge. Thanks again!


4/5 Rating
01/03/2015

My family visited from Minnesota to celebrate the holidays. The Mainridge condo worked well for our group of eight. The highlights were the lovely decor, hot tub on the deck, great proximity to slopes and shops, free shuttle and full kitchen. The two pull out couches on the main level worked well, although didn't afford much privacy or quiet (especially in the morning) for those sleeping in the living area. The master bedroom was quite large with lovely views and the second floor bathroom had a great shower. We loved the hot tub and braved the very blustery weather to enjoy a beer in the tub in the evening. It's a pretty quick walk to Peak 9 QuickSilver Super Chair or you can easily get the shuttle to get on the Gondola. The only reason I didn't rate the rental as "excellent" is due to the unit being a bit dirty and some of the kitchen components not working. The bedrooms were clean with fresh sheets, but the overall unit could have used a good cleaning. It wasn't terrible, but noticeable. Also, the coffee pot and toaster didn't work well. However, those were minor issues. Overall, the experience was lovely and the location was ideal.

Manager Response:

Thank you for taking the time to share your experience with us! We are so glad to hear you enjoyed your rental unit and location to the slopes and downtown area. Your comments and feedback have been passed on to the owner for review. We appreciate your business and hope to see you again soon in Breckenridge. Thanks again!


4/5 Rating
12/23/2014

Location to skiing, restaurants, shops, and grocery store was awesome. Shuttle service was quick and responsive. Property was large and nicely appointed. However, it is time to clean/replace the area carpets in places. The rug in the master bath had mold on the back. Floors needed to be cleaned, which we did and the wet Swifter pad confirmed the need. Cooking for the holidays was a bit of a challenge as there was only a 1/4 teaspoon and two dry measuring cups - 1/4 cup and a 2/3 cup. No liquid measuring cups. It is an awesome place but needs a little TLC.


5/5 Rating
12/09/2014

This townhome was perfect for six adults, and I think it would definitely accommodate 9 for perhaps a guys' ski trip. May be a little tight with all couples though. Accommodations were very comfortable - we loved the gas fireplace, much-larger-than-average living area, and two great bathrooms. Icing on the cake was being able to bring our pup, and the private hot tub had amazing views of Peak 9. We opted not to do any cooking of our own, but the kitchen was definitely well stocked and large enough for several people to help out without being cramped. The 70" Smart TV was awesome for playing some old school Warren Miller movies on Amazon Prime/Netflix while anticipating laying some trenches the following day. The location can't be beat. Directly next door to the Breckenridge Brewery, and only minutes from everything else Main Street has to offer. I would estimate about a 200-300 yard walk to the Quicksilver Chair lift, which wasn't bad at all. I would gladly sacrifice true "ski-in, ski-out" location for this place. Even though the brewery was very close, it was definitely private and quiet. I probably wouldn't go topless in the hot tub during peak dining times, however....but that's up you. Parking for 1 car, and I think I paid $8 for two nights of parking at the ice rink, a 90 second drive from the townhome. Management company was easy to work with and very responsive. All it took was a quick, 2-minute stop at the leasing office and we were on our way. My only complaint is that this place is not available for our other anticipated dates, so I guess we'll have to find another! However, I'll absolutely be checking the calendar early next year to book again. Top 3 best ski rentals I've stayed in, considering all amenities, location, etc.

Manager Response:

Thank you for taking the time to share your experience with us! We are so glad to hear you enjoyed your pet friendly condo here in downtown Breckenridge. This rental unit is one of our highly requested condos and does book several months out. We appreciate your business and hope to see you again soon in Breck. Thanks again!


5/5 Rating
11/18/2014

The location to the shops is perfect. The view of mountains...A+ We locked ourselves out the first night and they were there to assist us in 15 mins. We have even tried to book again but it was not available. Everything was positive.

Manager Response:

Hello- Thank you for taking the time to share your experience with us. I am so glad to hear you enjoyed your rental unit and vacation. Hopefully despite this unit being unavailable we were able to accommodate you in another one of our properties?We appreciate your business and hope to see you again soon in Breckenridge!


5/5 Rating
11/07/2014

Ski Country is the best. Because Breck didn't open, they offered us a credit for a stay another time. We came anyway and skied at Keystone. This was an awesome unit, great for a lot of people. Thanks again!!


3/5 Rating
09/11/2014

While the location was really great and the people we had in to repair various concerns were good to work with the unit needs a few things to be up to snuff. If you have young children there is no tub. If you the 9 folks that the unit sleeps please know the kitchen has only 4 bowls, 6 dinner plates and silverware for 6 or less. We choose this unit since it allows pets. Unfortunately for us the steep stairs have no rug so our small dogs could not climb the stairs. Weather stripping, fire place controls, thermostats needing repair, a bathroom sink that did not drain, a shower door off its hinges, a shower drain grill cover that was loose, shower door handle missing and a coffee pot that is very old and barely held together were problems we had to get maintenance in to repair. They did repair most problems and very cheerfully I might add. Strangely the setup of the unit for you arrival does not include plugging in the lights or setting the time of clocks. You find yourself turning on lights at night only to find them not plugged in. The unit itself is large and roomy. The noise from the next door brewery was minimal and had no effect on our enjoyment of Breckinridge. You can walk the entire town from this location. Should you have a pet there is walking areas along the sidewalks in the immediate area and will not find yourself alone walking your pet.

Manager Response:

Hello- Thank you for taking the time to share your experience with us. I am sorry to hear you encountered some issues during your stay. Also, we thank you for your suggestions for improvement on this unit! We have passed along your comments to the homeowner. We appreciate your business and hope to see you again soon in Breckenridge!


5/5 Rating
07/19/2014

We so enjoyed our stay at Main Ridge D. Unit just as pictured online. The size of the unit and the location worked so well for us especially with our dog! Nice to have AC unit in master and living room. Used it at night and that kept us from hearing brewery noise during the night. Very comfortable sofa bed and wonderful patio! Great visit...we plan to stay here again in the future. Only suggestion I would make is to maybe add some towels for the hot-tub. We had to wash towels daily since we showered and hot-tubbed it daily. Not that big a deal with the in-unit washer and dryer but this wouldn't be expensive to add and would be greatly appreciated!


5/5 Rating
07/15/2014

We loved the townhome!!! It was perfect for what we needed. I love to cook but I don't want to feel left out of everything that is going on while I am in the kitchen. The set up of the place was perfect. We had so much fun on this vacation that we have decided to do it every summer. My dog Gizmo also had a great time on our vacation. Thank You!

Manager Response:

Thank you for taking the time to share your experience with us! We are so glad to hear you enjoyed your rental unit and vacation. We appreciate your business and hope to see you again soon in Breckenridge.


4/5 Rating
01/02/2014

Can't beat the location of this townhouse! Perfect proximity to slopes and restaurants. There was significant noise from the Brewry next door, but we knew this beforehand so were prepared with our "white noise" apps on the phone. We were also able to bring our beloved dog which made our holiday stay complete. The unit has also been updated which is rare for rentals that accept pets. I highly recommend!

Manager Response:

Thank you for sharing your experience with us. I am so glad to hear that you enjoyed your vacation and the rental unit. Thank you SO MUCH for recognizing that there have been noise complaints before from this unit, but you were proactive and sound like you loved your stay. It sounds like you took full advantage of everything Ski Country and Breckenridge has to offer. Glad your furry freind could accompany you. We appreciate your business and hope to see you again soon in Breckenridge.


4/5 Rating
12/26/2013

My family and I stayed at Mainridge D townhome Dec. 14-18th. The townhome was the perfect size for the 6 of us. The kids loved the hot tub and we enjoyed walking down main street visiting all the shops in the evenings. We walked to the lifts a couple of times and then decided to try the shuttle. It was great - it dropped us across the street from the townhome. The only thing that was missing in the townhome was it needed a few baking dishes & a muffin pan. My family likes muffins for breakfast, but there wasn't a pan to bake them in. Overall it was a very nice place in a great location and we will definitely try and book again next year!!

Manager Response:

Thank you for sharing your experience with us. I am so glad to hear that you enjoyed your vacation and the rental unit. Why should it be anything other than ideal for you? It sounds like you took full advantage of everything Ski Country and Breckenridge has to offer. Thanks for making us aware of the additional request for baking dishes and a muffin tin. We have already informed the homeowner about this request and he plans to put them in there! We appreciate your business and hope to see you again soon in Breckenridge


5/5 Rating
12/04/2013

Our stay there was everything we expected and then some. My wife and I stayed there over Thanksgiving, and the full kitchen was as advertised. There was a comfortable living room topped off with a beautiful HD TV with Netflix built in so there was never a dull night at the townhouse. Perhaps the best feature was the hot tub located on the patio outside. There is something to be said for relaxing in a hot tub outside while enjoying the 20 degree weather. The location was just far enough away from Main Street to get away from all of the hustle and bustle but close enough to casually walk to everyday and shop. The dog park was a mere 10 minute walk away, so our dogs loved the stay just as much as we did.

Manager Response:

Hello- Thank you for sharing your experience with us. I am so glad to hear that you enjoyed your vacation and the rental unit. Why should it be anything other than ideal for you? It sounds like you took full advantage of everything Ski Country and Breckenridge has to offer. We appreciate your business and hope to see you again soon in Breckenridge.


4/5 Rating
09/19/2013

We stayed here over Labor Day weekend and really enjoyed it. It was nice to find a roomy comfortable place that we could bring our dogs to. The only downside was some of the noise from the brewery next door and also when the bars got out. Otherwise great place if you want to enjoy Breck by foot.

Manager Response:

Hello- Thank you for sharing your experience with us. I am thrilled ot hear you (and your pet) enjoyed your stay with us. We recognize the npise issue being in it's location, but the homeowner is working on trying to get that remedied. We appreciate your business and hope to see you again soon in Breckenridge.


5/5 Rating
09/19/2013

This property was pretty much as portrayed on the website. The only surprise for us was that it actually faced out on to the main street of Breckenridge. This was a good surprise for us, but may not be for someone else. It is located at the far end of the main drag, but it still meant that there was a good bit of traffic noise when the windows were open and out on the deck. For us it was not a problem and the location made it very easy to keep our car parked and walk to everything we wanted to do. The bedrooms were very quiet with the windows shut. The interior was very nice, well stocked with essentials and clean. Our only complaint would be that some of windows did not function properly and many did not have screens. Also, some folks might have an issue with the hot tub on the deck being very visible to the main street and the next door neighbors, but it wasn't a problem for us (we didn't use it). I would highly recommend this property to anyone I know visiting Breckenridge.

Manager Response:

Hello- Thank you for sharing your experience with us. I am thrilled to hear you enjoyed your stay with us. The location of this unit is fantastic, and can be a nice surprise too. The noise can be a problem for some people as you stated but the homewoner is actively working on finding a solution. I am sorry that the windows were not functioning properly and that screens were missing. I have informed our rooms manager and it will be fixed! We appreciate your business and hope to see you again soon in Breckenridge.


4/5 Rating
09/17/2013

My husband, daughter and I spent three days in this unit and really enjoyed our stay. The condo is fully renovated, clean and comfortable. We brought some cooking utensils with us because some of the other reviews stated that the kitchen was low on supplies but we didn't find that to be true: there were plenty of pots, pans and cutlery - even an electric mixer. We were happy to find that the large screen TV has Netflix and a DVD player hooked up since it rained much of the time we were in town. The only thing to be aware of, which has been mentioned in nearly every review, is that the noise from the nightclub is significant. We downloaded a white noise app to our iPad and slept without trouble but it would have been difficult without it. The owner of the condo should consider providing sound machines in each room to help address the issue.

Manager Response:

Hello- Thank you for taking the time to share your experience with us. I am thrilled to hear what an enjoyable vacation you had! I am even more excited to see that you found the unit's prior complaints had been handled. In regards to the noise- thank you for reading the reviews and recognizing that noise, due to the location of this unit, is an issue at times. However, being proactive like you were made your stay an easy one. Thank you for the wonderful suggestion about the noise machine, I have passed along the recommendation to the homeowner and he is already looking into options. We appreciate your business and hope to see you again soon in Breckenridge.


4/5 Rating
08/02/2013

I LOVED this stay in Breckenridge. The property suited our group well and I loved having access to the private hot tub. The town home is so close to Main Street it was nice to just be able to walk out the door and go (especially for the guests who haven't been to Breckenridge before). Overall, I am very pleased! I will be staying with Ski Country Resorts if I do plan a stay in Breckenridge again!

Manager Response:

Hello - we are thrilled to hear how much you enjoyed your vacaion in Breckenridge. You rental unit is a universal favorite, from the private hot tub to the great location. I am also elated that you plan to stay with us at Ski Country in the future when you return to Breck!


4/5 Rating
07/29/2013

Want to thank the owner of the property for keeping their place so nice. We stayed there last year and really enjoyed our stay both times. We had a toddler this year and he had plenty of room to run around down stairs. The patio is enclosed and was safe for him. We're hoping to return next year for another family trip. The only bad thing about this property is the noise from Breckenridge Brewery, right next door.

Manager Response:

Hello- Thank you for taking the time to share your experience with us. We welcome guest feedback, as it is how to gauge and improve ourselves as a business. I am so glad to hear you found the unit to be up to date and well kept. I will be sure to pass along your comments to the homeowner. That is the standard of service we strive for! We appreciate your business and look forward to seeing you again in Breckenridge. We can certainly arrange a similar unit on your next trip with a little less noise!


5/5 Rating
07/26/2013

We loved our stay at Mainridge Townhome Unit D! This is beautiful, clean and updated townhouse. The townhouse is conveniently located just 1/2 block from main street Breckenridge! Sometimes the summers can be warmer in Breckenridge and we really appreciated the window air conditioners! Most importantly they let us take our 2 small dogs!!! We hope to stay here again on our future visits to Breckenridge!

Manager Response:

Hello- Thank you for taking the time to share your experience with us. We welcome guest feedback, as it is how to gauge and improve ourselves as a business. I am so glad to hear you enjoyed your vacation rental and found the unit to be clean and updated with an easy and convenient location. You even found one of the very few properties in Breck with A/C options! We love our companions and are happy that one of our pet friendly properties was available for you. That is the standard of service we strive for! We appreciate your business and look forward to seeing you again in Breckenridge.


5/5 Rating
07/11/2013

We enjoyed our stay at this townhome! Great place in a great location! Our only issue was that the street noise was a little loud at night. It was very warm during our stay and we had to sleep with the windows open so it could get loud on the street at night. Overall a great experience!

Manager Response:

Hello- Thank you for taking the time to share your experience with us. We welcome guest feedback, as it is how to gauge and improve ourselves as a business. I am thrilled to hear how much you enjoyed your stay with its unique d├ęcor and convenient location. However, as you mentioned, because it is downtown Breckenridge it is not as quiet as an out of town location would be. We appreciate your business and hope to see you again soon in Breckenridge to show you another great experience.


4/5 Rating
06/13/2013

Well appointed condo, right on Main Street very convenient to shops and restaurants downtown, beautiful views.

Manager Response:

Hello- Thank you for taking the time to share your experience with us. I am thrilled to hear you enjoyed the well appointed condo with its easy and convenient location. We hope to see you again soon in Breckenridge!


4/5 Rating
04/04/2013

This was a beautiful rental. Very comfortable, close to restaurants. Great views. Best part, dog friendly.

Manager Response:

Thank you for taking the time to share your feedback with us. I am thrilled to hear that you enjoyed your rental unit with its easy and convenient location. We wish we had more pet friendly units to offer inquiring guests, but we are grateful for the ones that we have. We appreciate your business and hope to see you again in Breckenridge soon!


5/5 Rating
04/03/2013

Our stay was wonderful, everything in our home was perfect and the location was the best. There is nothing like sitting in the hot tub with snow flakes falling and the sun shining ! We can't get back fast enough.

Manager Response:

Thank you for taking the time to provide us with feedback of your stay. I am thrilled to hear you enjoyed the easy and convenient location of your rental unit, as well as the homey feel it specifically provides. We appreciate your business and look forward to your return to Breckenridge!


4/5 Rating
02/25/2013

We enjoyed our first stay in Breckenridge. We actually booked a different condo thru Ski.com, probably would have been better to book directly through Ski Country Resorts. We were moved/upgraded twice to this condo. While we got a better place to stay in terms of amenities, I am not sure the location was better. Overall, this unit was huge, clean and seemed nicely cared for. My kids enjoyed the hot tub that seemed clean to us. The location is right off Main Street, so an easy walk to shops and restaurants. However, a little noisy from traffic, as indicated in other reviews. We also found a grocery store just a couple blocks away. Main complaint is the property description says, "Just a short walk (across the street) from the Quicksilver SuperChair". This is certainly not the case. The lift is at least 3-4 blocks away, not so easy walk with skis, boots, etc. We did use the shuttle service Ski Country now provides, and that works fine. However, not a ski-in-ski-out location we hoped for.


4/5 Rating
08/26/2010

This is my 3rd time staying at the Mainridge Condo Unit D and once again it was a fabulous time. Thank you for another great volleyball vacation in Breckenridge. See you next year.


3/5 Rating
08/06/2010

Condo was just ok this time...looks like there was a long haired dog that stayed the week before we did. the hot tub was just gross...lots of floating hair the first night and hair on the furniture and rugs...looks like it did not all come up with vacuuming. Secondly there was a lot less kitchen utensils than in years past (we have stayed at this property 2x before). No baking sheets for cooking in the oven, fry pans are old and coating is all scraped and coming up. Not many utensils to cook with! Other than that...it was ok.


4/5 Rating
01/13/2010

I think the only things that could have been improved upone would be to have more trash bags and towels in the units. If a unit sleeps 9, then there should be no less than a dozen towels at our disposal. We were also there for three nights and run out of trash bags by night two.


5/5 Rating
08/26/2009

What a nice and roomy condo. Excellend location and in very good shape. Needs more dish and cookware, other than that, plenty of everything. Clean with plenty of linens, etc. Super friendly check-in/out people. We had a delightful say and will highly recommend and sell.


4/5 Rating
08/12/2009

We spent 4 days at the Mainridge condo overlooking Main St. The condo was beautiful. It was very well maintained and roomy enough for our family of 5. (3 being teenagers) Your staff was very helpful. They helped us choose the best condo for our family, directed us to it's location and made check out a breeze. The only down side was noise. The street noise was a bit loud for my husband and myself in then late evening/early morning. All in all we had a great stay!


4/5 Rating
07/29/2009

Perfect Layout for Family. Hot Tub and Grill were wonderful amenities. 2nd Bedroom Bunkbed was great, but no ac or TV in that room. Some of the cookware needs to be replaced. Checkout was too early.


5/5 Rating
07/29/2009

Always a pleasure staying at Mainridge. Our favorite! We love the town of Breckenridge with the year round activities. The townhome is located with a short walk to anywhere in town. The views out the back are spectacular.


5/5 Rating
07/13/2009

cozy, clean and comfortable. a pleasure to be there! loved the outdoor jacuzzi too!


5/5 Rating
07/08/2009

Ski Country is excellent in attending to their guests needs. Thank you for your consistent service and always assuring that our stay is enjoyable.


4/5 Rating
07/03/2009

this is a really nice condo with great views yet it is right on the main street. There was only one problem. The person next door has multiple dogs. She lets them out to relieve themselves on the balcony just next to this balcony. The smell was most unpleasant! The owners of this condo would do well to try to solve the situation! I really hate to mention this because it was the one thing that kept my stay from being perfect!


5/5 Rating
07/02/2009

Everyone that worked at the main office was very friendly, down to earth people that actually wanted to help. Crazy idea! I stayed at the 2 bed condo next door to the breckenridge brewery, it had a hot tub on the deck, a harley themed lower bathroom and an awesome kitchen! I loved the location of it and that it had 2 designated parking spots right behind it, and the balcony with the hot tub over looked main st. The thing i liked least about the place was that i got this place the week after ski season ended and the patio, grill, and hot tub needed to be deep cleaned. But all in all i would definitely rent this place again!!!!!


Back to Top
×